2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНДА МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ: I ЖАРТЫ ЖЫЛДЫҚ
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Әдістеме |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Қарау орны |
Басқару шешімі |
Екінші бақылау |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ТАМЫЗ–ҚЫРКҮЙЕК |
||||||||||
І. Нормативтік құжаттардың орындалуын және мектеп құжаттамасының талапқа сай жүргізілуін қадағалау |
||||||||||
1 |
Оқушылардың жеке іс қағаздарын тексеру |
КПП оқушыларының жеке ісінің жағдайын бағалау 1–11 сынып
|
Оқушылардың жеке іс қағаздары |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру |
Қыркүйек |
Әкімшілік, іс-қағаздарын жүргізуші |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
2 |
2022 жылдың 3-тоқсанына мемлекеттік қызмет көрсету |
Тиісті құжаттаманы талдау |
Мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған материалдар |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру |
Қыркүйек |
Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлғалар |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
3 |
Мектеп құжаттарын жүргізуге қойылатын талаптардың орындалуы бойынша нұсқаулық |
КТП, ПҚБ дайындау, БЖБ, ТЖБ құжаттарын талдау бойынша ұсыныстармен танысу. |
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 06.04.2020ж. № 130 бұйрығына сәйкес |
Тақырыптық |
Нормативтік құжаттамамен танысу |
Тамыз |
Директордың ОЖ, ҒӘЖ жөніндегі орынбасары |
МӘБ |
Педагогтарға арналған ұсыныстар |
|
4 |
Тексеру қорытындылары және сыныптардың тәрбие жұмысы жоспарлары
|
Сынып жетекшілерінің 2023/2024 оқу жылына арналған тәрбие жұмысы жоспарының критерийлеріне сәйкестігі. |
Тәрбие жұмысының жоспарлары
|
Тақырыптық |
Тәрбие жоспарларын талдау және сынып жетекшілерімен әңгімелесу
|
Қыркүйек |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД
|
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
5 |
2023/2024 оқу жылының күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын зерделеу нәтижелері |
Оқу жоспарларына сәйкес күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды құру. Қойылған мақсаттарға сәйкес ҚМЖ дайындаудың дұрыстығы. |
Пән мұғалімдеріне арналған күнтізбелік-тақырыптық, сабақ жоспарлары, курстық бағдарлама |
Тақырыптық |
Күнтізбелік және тақырыптық жоспарларды, ҚМЖ, курс бағдарламаларын тексеру |
Қыркүйек |
Әкімшілік |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
6 |
«Күнделік», ҰББД жүйесіндегі деректерді жаңарту |
Электрондық журналды толтыру уақыты мен сапасын бағалау |
Электронды журнал |
Жеке |
Құжаттарды жинау, тексеру, әңгімелесу |
31 тамызға дейін |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Ұсынысы бар ақпарат |
|
7 |
ОТП-де ҚТ сақтау бойынша құжаттаманы жүргізудің уақтылылығын бақылау |
ОТП-де ҚТ сақтауды ұйымдастыру жұмыстары деңгейін бағалау |
ҚТ бойынша журналдар |
Тақырыптық |
Құжаттарды талдау |
Қыркүйек |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
8 |
Тұрақты режимде ЖОЖ ауыспалы компонентінің оқу сабақтары мен сабақтарының кестесін және шақырулар кестесін бақылау |
Күрделілігі бойынша пәндердің рейтингісіне сәйкес ОТП үшін оңтайлы жағдайларды жасау |
Педагогикалық ұжым |
Тақырыптық |
НӘХ зерттеу |
28 тамызға дейін |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
9 |
9–11 сынып түлектерін жұмысқа орналастыру қорытындылары |
Оқумен қамтылмаған балаларды анықтау |
Бітіруші сыныптар |
Жеке |
Деректерді жинау |
15 қыркүйекке дейін |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
10 |
Оқушыларды оқулықтармен қамтамасыз ету |
Оқушыларды қажетті оқулықтармен қамтамасыз ету бойынша кітапханашының жұмысы |
Оқушыларды оқулықтармен қамтамасыз ету |
Фронтальды |
Әңгімелесу |
1-ші қыркүйекке дейін |
Кітапхана меңгерушісі |
СД |
Ақпараттық анықтама |
|
11 |
«Мектепке жол» қайырымдылық республикалық акциясының өткізілу барысы туралы, сондай-ақ әлеуметтік қорғалмаған санаттағы отбасыларға материалдық және қаржылай көмек көрсету туралы. |
Мектепте жалпыға бірдей білім беруді ұйымдастыру жоспарын іске асыру |
КПП тәрбиеленушілері, 1–11 сынып оқушылары |
Тақырыптық |
Мониторинг |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог
|
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
12 |
Ыстық тамақты ұйымдастыру |
Ыстық тамақты ұйымдастыруды бағалау, оқушыларды ыстық тамақпен қамту |
КПП тәрбиеленушілері, 1–11 сынып оқушылары |
Тақырыптық |
Тамақтануды ұйымдастыруды бақылау |
Қыркүйек |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
ІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау |
||||||||||
1 |
Отбасындағы баланың өмір сүру жағдайын зерттеу |
Отбасының тұрмыс жағдайын сараптау |
ОТП ұйымдастыру |
Фронтальды |
Әңгімелесу, бақылау |
Ай бойы |
психолог |
АП |
ТЖ актісі |
|
ІІІ. Білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын қадағалау және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
||||||||||
1 |
Оқу жылының басындағы оқушылардың пәндік білім деңгейінің сапасын тексеру |
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтауға бағытталған бақылау бөлімдерін ұйымдастыру |
Пән мұғалімдері |
Жеке |
Пән мұғалімдерінің ұсынылған кестелерін зерттеу |
12 қыркүйекке дейін |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Ұйымдастыру құжаттары |
|
2 |
Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтауға бағытталған бақылау бөлімдерін жүргізу нәтижелері |
Оқу жылының басындағы оқушылардың дайындық деңгейін анықтау және оқу жоспарындағы білім олқылықтарын анықтау. |
2–11-сынып оқушылары |
Фронтальды |
Оқушылардың білімін жазбаша тексеру, тесттер, бақылау бөлімдері |
Қыркүйек |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
ІV. Оқу-зерттеу қызметі |
||||||||||
1 |
2023/2024 оқу жылының басындағы ҚР Білім және ғылым министрлігінің, ББ және ББМ нұсқау-әдістемелік құжаттарын, бұйрықтарын зерделеу |
2023/2024 оқу жылында педагогикалық ұжымды ОТП ұйымдастыру құжаттарымен және НӘХ-мен таныстыру |
Педагогикалық ұжым |
Тақырыптық |
Құжатты зерттеу |
Тамыз |
Әкімшілік |
МӘБ |
Ұсынысы бар ақпарат |
|
2 |
Мектептің жаңа оқу жылына дайындығы |
Мектеп құжаттарын талдау, мектептің санитарлық-эпидемиологиялық жағдайын тексеру |
Мектеп кабинеттері |
Тақырыптық |
Кабинеттер мен құжаттаманы зерттеу |
28 тамызға дейін |
Директор |
СД |
Қорытындылары мен ұсыныстары бар анықтама, мектепті қабылдау туралы акті |
|
V. Мұғалімнің шеберлік деңгейін және әдістемелік дайындығының жағдайын бақылау |
||||||||||
1 |
Оқу-тәрбие процесінің кадрлық қамтамасыз етілуі, мұғалімдердің жүктемесі |
Мұғалімдердің санаттары мен сіңірген еңбегіне сәйкес оқу жүктемесін талдау |
Педагогикалық ұжым |
Жеке |
Әрбір мектеп мұғалімінің іс-әрекетінің нәтижесін зерттеу |
28 тамызға дейін |
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылары мен ұсыныстары бар анықтама |
|
2 |
Педагогикалық кеңес |
Мектептің 2022/2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысын талдау және 2023/2024 оқу жылындағы мектептің даму перспективалары |
Мектеп мұғалімдері |
Тақырыптық |
Баяндамалар |
25 тамыз |
Әкімшілік |
ПС |
Қорытындылар және ұсыныстармен хаттама |
|
3 |
Мектепте және мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде үйірмелер мен секцияларға оқушылардың қамтылуы |
Оқушыларды сыныптан тыс жұмыстармен қамту мониторингін құрастыру |
Тәрбиелік процесс |
Тақырыптық |
Ақпарат жинау, балаларға сауал жүргізу |
22–26 қыркүйек |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары
|
АП |
Қорытындылар және ұсыныстармен ақпарат |
|
4 |
№ 1 ҒӘК отырысы |
|
Ғылыми-әдістемелік қызмет |
Тақырыптық |
Құжаттарды талдау |
Тамыз |
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары |
ҒӘК |
Қорытындылар және ұсыныстармен хаттама |
|
VІ. Тәрбие процесінің сапасын, іс-шараларды өткізуді бақылау |
||||||||||
1 |
2023/2024 оқу жылына арналған «Кітап оқитын мектеп – оқитын ұлт» жобасын жүзеге асыру жолдары |
Іс-шаралардың «Оқитын мектеп – оқитын ұлт» республикалық жобасына сәйкестігін тексеру, мектеп жоспарын бекіту. |
Кітапханашының, сынып жетекшісінің, ҚББ, «Оқырман клубы» үйірмесінің қызметі |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру. Әңгімелесу |
Тамыз-қыркүйек |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
ЗКР |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
2 |
Жазғы демалысты және сауықтыруды ұйымдастыру бойынша жұмыстың қорытындысы туралы |
Мектептің жазғы ойын алаңының қызметін талдау |
Жазғы демалыс пен демалысты ұйымдастырудағы педагогикалық ұжымның қызметі |
Жеке |
Әңгімелесу, есеп беру |
28-ші тамызға дейін |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар мен ұсыныстармен анықтама |
|
3 |
Мектептің психологиялық қызметінің іс-әрекеті туралы |
Ата-аналармен жұмысты психологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру деңгейі |
Психологтардың қызметі |
Тақырыптық |
Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы |
19–28 қыркүйек |
Психоло-гиялық қызмет |
АП |
Ата-аналар жиналысының хаттамасы |
|
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Әдістеме |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Қарау орны |
Басқару шешімі |
Екінші бақылау |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ҚАЗАН |
||||||||||
І. Нормативтік құжаттардың орындалуын және мектеп құжаттамасының талапқа сай жүргізілуін қадағалау |
||||||||||
1 |
Оқушылардың жеке іс қағаздарын жүргізу бойынша ескертулердің жойылуын қадағалау |
Оқушылардың жеке іс қағазын сапалы жүргізуді қамтамасыз ету |
Оқушылардың жеке іс қағаздары |
Фронтальды |
Жеке іс қағаздарды тексеру |
Қазан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Ақпарат |
|
2 |
Күнделіктердің жай-күйін және оқушылардың оқу құралдарының бар-жоғын тексеретін рейд ұйымдастыру |
Күнделікті жүргізу сапасын және қажетті оқу құралдарының болуын қамтамасыз ету |
Оқушылардың күнделіктері мен оқу құралдары |
Фронтальды |
Күнделіктер мен оқу құралдарын тексеру |
Қазан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Ақпарат |
|
3 |
1-тоқсан бойынша «Күнделік» жүйесінің электронды журналының толтырылу сапасын тексеру |
Журналдың уақытылы және сапалы толтырылуын қадағалау. |
Электронды журнал |
Жеке |
Журнал тексеру |
Қазан |
Директордың ОЖ, АТ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылары мен ұсыныстары бар анықтама |
|
4 |
Тамақтану сапасын бақылау комиссиясының жұмысын ұйымдастыру |
Оқушыларға ыстық тамақты ұйымдастыру бойынша құжаттаманың жай-күйін тексеру |
Мектеп асханасы
|
Тақырыптық |
Сапа сертификатын және өнімнің жарамдылық мерзімі, мәзірді, ыдыс-аяқты таңбалауды, сынамалар алуды тексеру |
Қазан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, медицина қызметкері |
АП |
Тексеру актісі, қорытындылары мен ұсыныстары бар ақпарат |
|
ІI. Оқу процесінің сапасын бақылау |
||||||||||
1 |
1-сынып оқушыларының оқу-тәрбие үрдісінің жағдайына бейімделу процесін бақылау |
1-сынып оқушыларының ұтымды бейімделуіне жағдай жасау |
1-ші сыныптар |
Ағымдағы |
Сабаққа қатысу, психодиагностика жүргізу |
Қазан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, әлеуметтік. педагог, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
ІІI. Білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын қадағалау және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
||||||||||
1 |
11 сынып оқушыларының ҰБТ-ға дайындық кезіндегі БЖТ процесін бақылау |
ҰБТ-ға сынама тестілеу нәтижелерін бақылау |
11 сыныптар |
Фронтальды |
Мониторинг |
Қазан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Талдамалық анықтама |
|
ІV. Оқу-зерттеу қызметі |
||||||||||
1 |
Дарынды балалар мектебінің психологиялық қызметінің жұмыс жағдайын бақылау |
Мектеп оқушыларының дарындылығының бағыттығын анықтау |
2–8 сыныптар |
Тақырыптық |
Сауал жүргізу, әңгімелесу, бақылау |
Қазан |
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, психолог
|
МӘБ отырысы |
Ұсыныстар |
|
V. Мұғалімнің шеберлік деңгейін және әдістемелік дайындығының жағдайын бақылау |
||||||||||
1 |
Жаңадан келген мұғалімдердің іс-әрекетін бақылау |
Жаңадан келген мұғалімдерді жұмыс жүйесімен таныстыру |
Жаңадан келген мұғалімдер |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру, әңгімелесу, сабаққа қатысу |
Қазан |
Директордың ОЖ, ӘЖ, ТЖ, орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
VІ. Тәрбие процесінің сапасын бақылау, іс-шаралар өткізу |
||||||||||
1 |
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының орындалуын бақылау |
Бағдарлама аясында сынып жетекшілерінің жұмысының тиімділігін қадағалау |
ОТП аясында «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру |
Тақырыптық |
Сынып сағаттарының сыныптан тыс шараларына қатысу |
25–29 қазан |
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары, ТЖ жөніндегі орынбасары |
МӘБ |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
2 |
1–11 сынып сынып жетекшілерінің құқықтық білімдерін қалыптастыруға жағдай жасау қызметін бақылау |
Жалпы құқықтық білім беру жоспарының орындалу сапасын қадағалау, 1-тоқсандағы құқықтық білімді тестілеуге талдау жасау. |
Құқықтық тәрбие |
Тақырыптық |
Сынып сағаттарына қатысу |
Қазан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
3 |
5–6 сынып оқушылары арасында құқық бұзушылық пен аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алудағы әлеуметтік педагог жұмысының жағдайы. |
Әлеуметтік педагог қызметін талдау, жоспарды орындау, номенклатура бойынша құжаттаманы жүргізу. |
Әлеуметтік жұмыс |
Тақырыптық |
Бақылау, талдау, әңгімелесу |
Қазан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
4 |
Жағдайы төмен отбасылардың, аз қамтылған отбасылардың, жетім балалар, АҚҚ оқушыларына әлеуметтік-психологиялық қолдау көрсету |
Осы санаттағы оқушыларға әлеуметтік-психологиялық қолдаудың уақытылы көрсетілуін қадағалау |
Жалпы білім беру |
Жеке |
Әлеуметтік-тұрмыстық жағдайын тексеру, әңгімелесу, көмек көрсету |
Қазан |
психолог |
АП |
ТЖ актісі |
|
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Әдістеме |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Қарау орны |
Басқару шешімі |
Екінші бақылау |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ҚАРАША |
||||||||||
І. Нормативтік құжаттардың орындалуын және мектеп құжаттамасының талапқа сай жүргізілуін қадағалау |
||||||||||
1 |
Мектеп қызметкерлерінің жеке іс қағаздарының жай-күйі |
Мектеп қызметкерлерінің жеке іс қағаздарының жай-күйін бағалау |
Мектеп қызметкерлерінің жеке іс қағаздары, жеке құрам бойынша бұйрықтар кітабы |
Фронтальды |
Құжаттарды тексеру |
Қараша |
кәсіподақ комитетінің төрағасы |
АП |
Ақпарат |
|
2 |
Тамақтану сапасын бақылау бойынша бракражды комиссияның жұмысы.
|
Оқушыларға ыстық тамақ беруді ұйымдастыру бойынша мектеп асханасының жұмысын тексеру |
Мектеп асханасы
|
Тақырыптық |
Сапа сертификатын және өнімнің жарамдылық мерзімін, мәзірлерді, ыдыстарды таңбалауды, сынамалар алуды тексеру |
Қараша |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, медицина қызметкері |
АП |
Тексеру актісі, қорытындылары мен ұсыныстары бар ақпарат |
|
3 |
Мектеп құжаттарын жүргізуге қойылатын талаптарды орындау: альфавитті кітабы, оқушылардың қозғалысына арналған бұйрықтар кітабы |
Талдау, кемшіліктерді анықтау және құжаттаманы талаптарға сәйкес келтіру |
Құжаттар |
Кешенді |
Құжаттардың ҚР Білім және ғылым министрлігінің 06.04.2020 жылғы № 130 бұйрығының талаптарына сәйкестігін тексеру. |
Қараша |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, іс -қағаздарын жүргізуші |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
ІI. Оқу процесінің сапасын бақылау |
||||||||||
5-сынып оқушыларының негізгі мектепке бейімделу процесін бақылау |
Балалардың бейімделу деңгейін зерттеу, ОТП-де педагогикалық қолдау көрсету |
5 сыныптар |
Ағымдағы |
Сабаққа қатысу, психодиагностика, бақылау срезін жүргізу, сауал жүргізу |
Қараша |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
|
2 |
Ағылшын тілін оқыту жағдайы |
Сабақ сапасы мен мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін қадағалау |
Пән мұғалімдері |
Тақырыптық |
Сабақтарға қатысу, талдау |
Қараша |
Директордың ОТЖ О жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
3 |
10-сынып оқушыларының орта мектептегі оқу жағдайына бейімделу процесін бақылау |
Оқушылар мен мұғалімдерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету |
10 сыныптар |
Ағымдағы |
Сабаққа қатысу, психодиагностика, бақылау секцияларын жүргізу, сауал жүргізу |
Қараша |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
ІII. Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты және үлгерімі төмен адамдармен жұмысты бақылау |
||||||||||
1 |
1-тоқсан қорытындысы бойынша ЖОЖ пәндерінен бір «3» немесе «4» алған оқушылармен мұғалімдердің жұмысын бақылау |
Мұғалімдердің осы санаттағы оқушылармен жұмысында жеке тәсілді жүзеге асыруды қамтамасыз ету |
2–11 сыныптар |
Жеке |
Сабақтарға қатысу, әңгімелесу |
Қараша |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Ақпарат |
|
ІV. Оқу-зерттеу қызметі |
||||||||||
1 |
«Кітап оқитын мектеп – оқитын ұлт» жобасы аясында мектеп кітапханасының, сынып жетекшілер ӘБ-тің, мектептегі оқырман клубының қызметін бақылау. |
«Кітап оқитын мектеп – оқитын ұлт» жобасын іске асыру бойынша жұмысты ұйымдастыру деңгейін бағалау |
Кітапхана және сынып жетекшілерінің ӘБ құжаттамасы, клуб сабағы, мектептің интернет ресурсы |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру, оқушылармен әңгімелесу |
Қараша |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
V. Мұғалімнің шеберлік деңгейі мен әдістемелік дайындығының жай-күйін бақылау |
||||||||||
1 |
Педагогикалық кеңес |
Заманауи мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мектептің табысты дамуының негізі ретінде |
Мектеп мұғалімдері |
Тақырыптық |
Баяндамалар |
1–4 қараша |
Әкімшілік |
ПС |
Қорытындылар және ұсыныстармен хаттама |
|
2 |
№2 ҒӘК отырысы |
ЖМБ тақырыптары бойынша аналитикалық ақпарат |
ЖМБ мұғалімдерінің қызметі мен жетістіктері |
Жеке |
Құжаттарды талдау |
Қараша |
Директордың ОТЖО жөніндегі орынбасары |
ҒӘК |
Қорытындылар және ұсыныстармен хаттама |
|
VІ. Тәрбие процесінің сапасын, іс-шараларды өткізуді бақылау |
||||||||||
1 |
Оқушылардың сабақ және сабақтан тыс қызметі аясында сабаққа қатысу есебін бақылау |
Оқушылардың сабақты жіберуді есепке алудың уақтылылығы мен толықтығын бағалау |
Электрондық журнал, сабақты жіберуді есепке алу журналы |
Жеке |
Деректерді талдау
|
7–11 қараша |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен ақпарат |
|
2 |
Мектептегі сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру сапасын бақылау |
Үйірмелер мен секцияларда сабақ өткізу сапасын бағалау
|
Мектептік таңдау бойынша курстар мен спорт секциялары |
Тақырыптық |
Үйірмелерге қатысу. Әңгімелесу. Балаларды сабақтан тыс бос уақыты бойынша ҰБДБ толтырылуын бақылау |
7–11 қараша |
Директордың ОТЖО жөніндегі орынбасары, ТЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Қорытындылар және ұсыныстармен ақпарат |
|
3 |
Сабақтан тыс уақытта барлық түрінде есепте тұрған (ЖІБ, МІБ, ерекше назар аудару тобы) оқушылардың бос уақытын бақылау |
Тіркеудің барлық түрінде, қосымша білім беру ұйымдарында тұратын оқушыларды 100% қамтуды қамтамасыз ету бойынша сынып жетекшілерінің қызметін бағалау |
Оқу-тәрбие процесі
|
Тақырыптық |
Деректерге талдау жасау
|
Қараша |
Директордың ТЖ орынбасары |
СП |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
4 |
Оқушылардың каникул кезіндегі бос уақытын қадағалау |
Каникул уақытында оқушылардың бос уақытын қамтамасыз ету бойынша сынып жетекшілерінің қызметін бағалау |
Күзгі демалыс кезеңіндегі іс-шаралар жоспары |
Тақырыптық |
Сынып жетекшілерінің жұмысын талдау |
1–4 қараша |
Директордың ТЖ орынбасары |
АП |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
5 |
Құқық бұзушылықтың, тұрмыстық зорлық-зомбылықтың, бұзақылықтың алдын алу бойынша сынып жетекшілерінің қызметін бақылау |
Құқық бұзушылықтың, бұзақылықтың, тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алудағы сынып жетекшілерінің жұмысының тиімділігін бағалау |
Сынып сағаттарына қатысу |
Тақырыптық |
Жеке әңгімелесу |
Қараша |
Директордың ТЖ орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
6 |
Кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықты насихаттайтын әлеуметтік желідегі топтарға мектеп оқушыларының қатысуын қадағалау мәселесі бойынша мектептің психологиялық қызметінің жұмысын бақылау |
Әлеуметтік желілер мониторингінің тиімділігін бағалау
|
ВК, инстаграм аккаунттары |
Тақырыптық |
Әңгімелесу, психологиялықконсультация |
Қараша |
Директордың ТЖ орынбасары |
АП |
Ақпарат |
|
|
||||||||||
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Әдістеме |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Қарау орны |
Басқару шешімі |
Екінші бақылау |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ЖЕЛТОҚСАН |
||||||||||
І. Нормативтік құжаттардың орындалуын және талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау |
||||||||||
1 |
2 тоқсан бойынша «Күнделік» жүйесінің электронды журналының уақытылы және сапалы толтырылуын бақылау. |
Журналдың уақытылы және сапалы толтырылуын қадағалау. |
Электронды журнал |
Жеке |
Журнал тексеру |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ, Ажөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
2 |
Тамақтану сапасын мониторингтеу бойынша бракераж комиссиясының жұмысы
|
Оқушылардың ыстық тамағын ұйымдастыру бойынша мектеп асханасы жұмысын тексеру
|
Мектеп асханасы
|
Тақырыптық |
Сапа сертификатын және өнімнің жарамдылық мерзімі, мәзірді, ыдыс-аяқты таңбалауды, сынама алуды тексеру |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, медицина қызметкері |
АП |
Тексеру актісі, қорытындылары мен ұсыныстары бар ақпарат |
|
ІI. Оқу процесінің сапасын бақылау |
||||||||||
1 |
География, тарих, жаратылыстану пәндерін оқытудың жағдайын бақылау |
Сабақты жүргізу сапасы мен мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін қадағалау |
Пән мұғалімдері |
Тақырыптық |
Сабаққа қатысу, талдау |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, ОТЖО АӘБ орынбасарлары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
2 |
Инклюзивті білім берумен қамтылған балалардың білім алуына жағдай жасау, үйде жеке оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтардың қызметін бақылау. |
ЕБҚ бар балаларды оқыту үшін жағдай жасау бойынша педагогтардың қызметін бағалау |
ЕБҚ бар оқушылар |
Тақырыптық
|
Құжаттарды тексеру, сабаққа қатысу |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, ОТЖО, АӘБ орынбасарлары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
3 |
«BilimLand» және «Күнделік» білім беру платформасын мектеп мұғалімдерінің сыныптық және сабақтан тыс іс-шаралар аясында пайдалану белсенділігін бақылау |
«BilimLand» және «Күнделік» білім беру платформасының сыныптық және сыныптан тыс іс-шаралар аясында мектеп мұғалімдерін пайдалану белсенділік деңгейін бағалау. |
Электронды журнал, «BilimLand» білім беру платформасы |
Жеке |
«BilimLand» білім беру платформасына қатысуды, журналды тексеру |
Желтоқсан |
Директордың АТ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
4 |
9,11 сынып жетекшілерінің қызметін және мектептің психологиялық қызметінің оқушыларға оқудың әрі қарайғы траекториясын таңдауына көмектесуін бақылау (кәсіптік бағдар беру жұмысы) |
Болашақ түлектерге білім берудің одан әрі траекториясын таңдауға көмектесу үшін сынып жетекшілері мен мектептің психологиялық қызметінің сапасын бағалау (кәсіптік бағдар беру жұмысы) |
Оқушылардың кәсіби траекториясы |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру |
Желтоқсан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
5 |
4, 9-сынып оқушыларын ББЖМ-ға дайындық кезінде тестілеудің тиімділігін бағалау |
ББЖМ енгізілген пәндер бойынша 4, 9 сынып оқушыларының ИБД сапасын бағалау
|
4,9 сынып оқушылары |
Тақырыптық |
Тестілеу, талдау |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Қорытындылар және ұсыныстар бар ақпарат |
|
ІII. Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты және үлгерімі төмен адамдармен жұмысты бақылау |
||||||||||
1 |
2-тоқсан кезеңіндегі ҰБТ-ға дайындық бойынша 11-сынып оқушыларының БЖТ процесін бақылау. |
ҰБТ-ға сынама тестілеу нәтижелерін бақылау |
11 сыныптар |
Фронтальды |
Мониторинг |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Аналитикалық анықтама |
|
ІV. Оқу-зерттеу қызметі |
||||||||||
1 |
Төменгі сынып оқушыларының оқу-зерттеу іс-әрекетін қалыптастыруға бағытталған мұғалімдердің қызметін бақылау |
Бастауыш сынып оқушыларының оқу-зерттеу іс-әрекетін қалыптастыруға бағытталған мұғалімдердің қызмет сапасын бағалау |
1–4 сынып оқушылары, мұғалімдер |
Тақырыптық |
Әңгімелесу, мұғалімдер жұмысын талдау |
Желтоқсан |
Директордың ҒӘЖ орынбасары |
АП |
Қорытындылары мен ұсыныстары бар ақпарат |
|
V. Мұғалімнің шеберлік деңгейі мен әдістемелік дайындығының жай-күйін бақылау |
||||||||||
1 |
КПП тәрбиешілерінің қызметін бақылау |
Оқу қызметін оқу құрамдас бөлігімен интеграциялауды ұйымдастыру бойынша КПП тәрбиешілерінің қызметін бағалау |
Тәрбиешілер |
Жеке |
Сабаққа қатысу, құжаттарды тексеру |
Желтоқсан |
Директордың ОЖ жөніндегі орынбасары, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
2 |
Педагогикалық кеңес |
2023 жылғы аттестациядан өткен мұғалімдер туралы талдамалық ақпарат және 2024 жылғы педагогикалық кадрларды аттестациялау жөніндегі комиссияны бекіту |
Мектеп мұғалімдері |
Тақырыптық |
Баяндамалар |
20–25 Желтоқсан |
Әкімшілік |
СД |
Қорытындылар мен ұсыныстар бар хаттама |
|
VІ. Тәрбие процесінің сапасын, іс-шараларды өткізуді бақылау |
||||||||||
1 |
1–11 сыныптар мен ПДО сынып жетекшілерінің каникул кезеңінде іс-шараларды ұйымдастыру және өткізуге дайындық жұмыстарының сапалы және уақытылы орындалуын бақылау |
Каникул кезеңіндегі оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру сапасын бағалау
|
Сынып жетекшілерінің жоспары |
Фронтальды |
Тексеру
|
Желтоқсан |
Директордың ТЖ орынбасары |
АП |
Ақпарат |
|
2 |
«Кітап оқитын мектеп – оқитын ұлт» жобасын жүзеге асыру бойынша мектеп кітапханашысының жұмысын бақылау |
Кітапханашының жұмыс жоспарының орындалу деңгейін бағалау, оқушылардың кітапханаға баруын талдау, мектептегі көркем әдебиет қорының сапасын бағалау |
Іс -шаралар жоспары
|
Тақырыптық |
Құжаттарды талдау |
Желтоқсан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
АП |
Ақпарат
|
|
3 |
Мектеп оқушыларын патриоттық және азаматтыққа тәрбиелеу бойынша 5–7 сынып жетекшілерінің жұмысын бақылау |
Оқушылардың патриоттық және азаматтық тәрбиесін қалыптастырудағы сынып жетекшілерінің жұмысының тиімділігін бағалау |
Сынып сағаттары |
Тақырыптық |
Сынып жетекшілерінің жұмысын талдау |
Желтоқсан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|
4 |
Мектептің психологиялық қызметінің және әлеуметтік педагогтың аутодеструктивті мінез-құлық, жыныстық қол сұғылмаушылық бойынша Жол картасын жүзеге асырудағы қызметін бақылау. |
Аутодеструктивті мінез-құлық, жыныстық қол сұғылмаушылық бойынша Жол картасын жүзеге асыруда психологиялық қызмет пен әлеуметтік педагог жұмысының деңгейін бағалау |
Жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
Сауалнама жүргізу |
Желтоқсан |
Директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, психолог |
СД |
Қорытындылар және ұсыныстармен анықтама |
|