"Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі  Ерейментау қаласы №3 жалпы орта білім беретін мектеп"  Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение  "Общеобразовательная школа №3 города Ерейментау отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

   

Күнтізбе


«    Наурыз 2025    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» Сыздық Ж.

06.03.2019

Сабақтың тақырыбы:

Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары»

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:  

СЫНЫП:  5

 

Қатысқан  оқушылар  саны: 

 

Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен  сюжеттік дамуын анықтау (5Т/Ж1)

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.          

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі

1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласын анықтау

2. Сюжеттік дамуын сипаттайды

Дескриптор

1.Мысал өлеңді оқиды, мазмұнын баяндайды

2.Мысал өлеңнің сюжеттік дамуына сай композицялық құрылысын анықтайды

3. Тақырыпқа байланысты  жеке, топтық жұмыстар орындайды

4. Bilim lend тест сұрақтарына жауап береді, мәнін түсіндіреді

Құрал-жабдықтар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Ресустар

«Bilim lend» сайты 5 бет аудиожазба, тест тапсырмалары, CD11 «Егіннің бастары»,

слайд

Әдіс-тәсілдер

сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

 қазақ тілі, тарих

Алдыңғы оқу

Ахмет Байтұрсынұлы

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа білім

 

 Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Топтарға бөлу.

 1-топ  «Алғырлар»          2-топ  «Зеректер»

3-топ  «Білімділер»           4-топ «Озаттар»

Үй тапсырмасын сұрау

«Сақина салмақ» әдісі

1-топ

Ахмет Байтұрсынов кім?

2-топ

Ахмет Байтұрсыновтың қандай шығармалары бар?

 

Білу және түсіну

Тыңдалым

CD11 «Егіннің бастары»

Ал, балалар, аудиожазбадан не тыңдадыңдар?

Көз алдарыңа не келді?

Мысал не жайлы екен?

Мысал дегеніміз

Олай болса, тақырыпты түсіну үшін өзіміз оқиық

 

 

 

 

 

«Сақина салмақ» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilim lend

аудиожазба

 

 

CD11

«қазақ әдебиеті»

 

 

 

Оқулық,

мәтіндер

 

Түсіндірме сөздік

Тағзым ету-қызмет көрсету.

Қайран калу-таңғалу.

Шекірейіп қарау-менсінбеу.

Төмен бүгілу-еңкею.

Сорайған қарасына-бойына.

Тәкаппар-өркөкірек.

Тұтынба-еліктеме.

Балау-тең көру,бірдей санау.

Сайран етіп-қыдырып.

Көкке қарап-жоғары,төбеге қарап.

Теңгермейді-менсінбеу.

 

Талдау

Айтылым

Нақты сұрақ, тұщымды жауап

1. Шығарманың басталуы

1-сұрақ. Баласы мен әкесі қайда барды?

2.Шығарманың байланысы

2-сұрақ: Бидайлар қандай боп тұр, бала неге таңданды?

3. Шығарманың шиеленісуі

3-сұрақ: Бала әкесінен не туралы сұрады?

4. Шығарманың  шарықтау шегі

4-сұрақ: Әкесі дәнсіз бидайдың мәнін қалай түсіндірді?

5. Шығарманың шешімі

5. Әкесі балсына қандай ақыл айтты?

 

 

6-сұрақ: Бидай қандай? Бидай сияқты адамдар өмірде кездесе ме?

Шығарманың композициялық құрылысы

1. Шығарманың басталуы

2.Шығарманың байланысы

3. Шығарманың шиеленісуі

4. Шығарманың  шарықтау шегі

5. Шығарманың шешімі

 

Әке мен баланың диалогі рөлге бөліп оқыту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

Қолдану

Жазылым

 «Қос жазба күнделігі» Жеке оқушымен жұмыс

Үлгі:

Өлеңнен үзінді

Түсінгенім

 

Бір адам жас баласын жанына алды,
Екеуі сайран етіп кетіп қалды.
Қыдырып әрлі-берлі жүрді дағы,
Егінші егін еккен жерге барды

 

 

 

Тәкаппарлық                          

                                             сары ала

                         ат жарыс

 

Жинақтау

 

 2-тапсырма

1-топ: Топтастыру

2-топ:  Графикалық органайзер

  Салған суреттері арқылы адамның мінез құлқын ашады

3-топ:  «Мақал сөздің мәйегі» адамгершілік қасиетке байланысты мақал - мәтелдер

4-топ: «Артық болмас білгенің»

 Бидайдан жасалатын өнімдер. Бидай туралы ақпарат

«қос жазба күнделігі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топ:

топтастыру

2-топ: грфикалық органайзер

3-топ: мақал сөздің мәйегі

4-топ: бидай туралы ақпарат

Сергіту сәті

Шаттық шеңбері «Менің мінезім...»

Жақсы сөз

Аяқталуы

Сабақты қорыту

 

«Зымыран сұрақтар»

Тест тапсырмалары

 

«Бидайдың кеудесін көтергені - дақылы жоқтығы».

«Жігіттің кеудесін көтергені - ақылының жоқтығы» дегендей  әрдайым  жаман мінездерден аулақ болып, жақсы қасиетке құштар болайық

 

Bilim lend

тест сұрақтары

Бағалау

 

 

 

Кері байланыс

 

Өзін-өзі бағалау

«Смайлик» тәсілі

 

Рефлексия парағы

Менің түсінгенім

Маған қызық     болды

Ізденуім керек

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

Мысалдан үзінді жаттау, «Адамгершілік ұлы қасиет» ойтолғау жазу

 

 

«Смайлик»

тәсілі

 

 

Кері байланыс

«Рефлексия парағы»

Рефлексия

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

             

 

 

 

                                           

 

            

 

 

Просмотров: 868


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст